De wereld volgens Jos

dinsdag 3 augustus 2010

Trip down memory lane....


Zo! Toch maar weer eens een keer gaan kijken op de plek waar het allemaal is begonnen tussen Tien en mij. Daarnaast is er natuurlijk veel meer historie op de plaats, ik heb hier altijd met mijn ouders gestaan in mijn jeugd.


Het toeval wil dat we een plekje hebben gekregen op zo'n 10 meter van de plaats waar mijn ouders altijd hun seizoensplaats hebben gehad. Nog steeds voelt deze camping als vertrouwd, heb er ook veel meegemaakt, en dat ga ik niet allemaal aan de grote strijkstok hangen! ;)


Nu lopen onze kids er rond en ik kan alleen maar zeggen... na 3 seconden in de grote speeltuin hoorde ik kinderen alweer roepen:"Daan, kom je mee?" HEURLIJK!





 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com