De wereld volgens Jos

zondag 7 februari 2010

Istieweer....

Zó, daar is ie weer een keer...! Het is waarachtig weer een tijdje geleden dat ik mijn neus heb laten zien in mijn log, ondanks dat ik een aantal maal ben gewezen op het niet-updaten ervan...

Veel nieuws! Ik zit lekker in het velletje! Nog wel ruim in dat vel maar ik ben hard op weg om de stroomlijn een klein beetje terug te brengen in mezelf... ;)

2010 wordt een leuk jaar! Het begint volgende week vrijdag al met..... VERHUIZEN!
Veel mensen weten het al, een aantal komen het nu te weten..
We gaan verhuizen naar, in tegenstelling tot waar ik lichamelijk mee bezig ben, een nieuwe ruimer bemeten woning! Vanaf 19 februari zijn wij de nieuwe eigenaren van een mooi stulpje in Waddinxveen waar we, hopelijk, heeeel lang gaan wonen! Verhuiskaarten gaan volgen....

Ik zal, met deze nieuwe start kwa huis, ook dit log weer nieuw leven in gaan blazen... Ik hou iedereen op de hoogte!


 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com