De wereld volgens Jos

maandag 12 oktober 2009

Is ie weer...


Ik probeer het nu toch maar een beetje bij te houden... de log. Ik doe het nu al vier jaar en het blijft leuk om het af en toe eens een beetje terug te lezen.

Na de eerste oh van vorig weekend hebben we de smaak te pakken. Opa Freek weet weer wie we zijn, toch het lekkerste hout bij die man, en na het jaarlijks terugkerende veegfestijn van de schoorsteen kunnen we nu helemaal los! De oh heeft alweer een paar keer op standje lassen gestaan...

Daarnaast zijn we in het winterseizoen op de tennisvereniging aanbeland... Het wordt weer guur en dan vind ik het toch wel weer lekker om buiten, tussen de vallende bladeren, een bal te slaan. Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee met een competitie in de hal (LEUK!), maar ik vind buitentennissen nog altijd het allerlekkerst! Afgelopen zaterdag mocht ik invallen in het Mixed team wat meedoet aan de herftcompetitie van de KNLTB... tweede keer competitie spelen. Waar het in het voorjaar niet helemaal van een leien dakje ging, had ik het nu meer naar de zin! Het was een lange dag, regen... regen en nog eens regen, maar uiteindelijk heb ik twee partijen gespeeld en..... twee partijen gewonnen! Ook als team hebben we het lekker gedaan, 4-1 gewonnen... dan ga je toch met een lekker gevoel onder de douche zitten! :)

Als afsluiter van een leuk weekend heb ik gisteravond weer lekker van een bokbiertje genoten.... Eerst een Amstel, merk van mien pa*, en daarna mijn favo bokbier.... Brand Dubbelbock! Heerlijk! Ik kan alleen maar melden dat het niet mijn laatste bokje is geweest...

Eind oktober gaan we er namelijk weer naartoe..... het BOKBIERFESTIVAL!!!

2 Comments:

  • Bokbierfestival.... hmmmm.... Ik ga mee!
    Welke avond gaan we!? Met wie allemaal? Ciao Jacco!

    By Blogger Unknown, at 17/10/09 15:19  

  • Bokbierfestival.... hmmmm.... Ik ga mee!
    Welke avond gaan we!? Met wie allemaal? Ciao Jacco!

    By Anonymous Jacco den Boer, at 17/10/09 15:21  

Een reactie posten

<< Home


 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com