De wereld volgens Jos

zondag 14 februari 2010

Q-time!


Ik denk de laatste tijd erg veel aan mijn vader.... Dat denken doe ik wel vaker maar, in deze tijd van veel verandering, denk ik toch wel heel veel aan hem.

Vandaag was een speciale dag...
Net zoals ik vroeger met mijn vader wel eens naar het voetbal ben gegaan, ben ik vandaag met mijn zoon op pad geweest. De eerste "grote" voetbalwedstrijd van Daan was vandaag een feit, FC Utrecht-Feijenoord. De ene club zit in mijn lijf, ik kom toch uit het statsie, de andere club hangt tegen Utrecht aan kwa voetbal en is de club die het meest wordt aangemoedigd in ons dorp Waddinxveen.
De vriendjes van Daan zijn, bijna, allemaal voor Feijenoord.... Daan wist tot vandaag niet zo goed welk team hij moest aanmoedigen. Daar liep hij, in zijn nieuwe shirt, rond en in het stadion. Hij wilde zijn jas niet eens meer aan... Hij was trots als een pauw, net als zijn zoon!

Ik ben blij dat hij de juiste genen heeft meegekregen! :)


1 Comments:

  • Erg mooi geschreven pik. Het jochie is zo echt af, egt een fcu-er.

    je broertje

    By Anonymous Je broer, at 20/2/10 21:34  

Een reactie posten

<< Home


 
FREE hit counter and Internet traffic statistics from freestats.com